woensdag 8 september 2010

De vijf kinderen van Kirsten en Michel.


Een nieuwe dag........vandaag in alle vroegte naar Groningen geweest. De universiteit van Groningen had gevraagd aan Willem of hij zijn verhaal wilde doen over "zijn ervaringen als hartpatiënt met de tandarts". Al met al was het een duidelijk verhaal dat de hoogleraar en Willem hielden. Wat de hoogleraar ook bevestigde was dat "ieder mens uniek"is en dat achter "elk gebit"een mens zit met zijn angsten en ziekten. Kan er volgens mij "niet vroeg genoeg ingestampt"worden. Na een kopje koffie bij IKEA zijn wij weer naar huis gereden. Vanavond krijg ik les in het verzorgen van Brandwonden.Volgende week maandag ga ik leren hechten..kan ik mijn borduur kunsten ook eens op mensen botvieren ( grapje) Met mijn knie gaat het redelijk. Doet nog wel pijn maar ik werk er hard aan om weer zonder stokken te lopen. Fietsen gaat prima, dat is al heel wat. Tot schrijfs.

Geen opmerkingen: