zondag 19 september 2010

Een nieuwe dag........
Na een nacht werken en daarna slapen zijn Willem en ik toch nog even naar het Keienfestival in Westerbork gegaan. Het regende helaas , maar ondanks dat was het toch genieten van de muziek. Dansen mag nog niet dat valt onder de zgn "piekbelasting".....Mijn knie wil nog niet echt dus ik laat het ook wel uit mijn hoofd om iets te doen dat op dansen lijkt. Op de markt stond ook een kraam met houten rozen...ik heb een paar paarse voor Joan gekocht. De "Borkerdansers" stampten er weer vrolijk op los. Ieder zijn meug toch?Na een uurtje door het centrum te hebben gelopen
(met krukken dus of dat echt lopen heet?) weer naar huis, waar ondertussen de kachel al weer aan is. Nu op tijd naar bed want ook morgen staan er een aantal "moeten" dingen op het programma.Wat is het toch een leuk dorp......

Geen opmerkingen: