woensdag 27 oktober 2010

Een nieuwe dag........
Woensdag alweer en het huis ligt er stil bij. Vandaag wat boodschappen gedaan en naar de markt in Assen geweest. Ik heb stof gekocht voor een broek en een mooie lap waar ik 2 poncho's van ga maken. 1 voor Joan en 1 voor mij. Het kippenhok staat op Marktplaats want wij willen een groter hok gaan maken. Vrijdag en zaterdag nachtdienst. 3 november gaan Willem en ik naar de Uitvaartbeurs in Heerenveen. Ik voel mij wat moe en op één of andere manier wat verdrietig. Zal wel door het weer komen. Vandaag op de TV gezien dat in Haarlem een brand was in de parkeergarage in de binnenstad. Daar woont Wouter dichtbij. Dit meisje gaat naar bed. Morgen borrelen bij Martin en Titia.Het weekend weer nachtdiensten. Van zaterdag op zondag gaat de wintertijd in..........tot gauw..liefs

Geen opmerkingen: