vrijdag 11 maart 2011

snijden, boren, nog meer boren......


Een nieuwe dag........Ja ja en zo reden wij afgelopen woensdag naar het UMCG om Willem zijn beneden kaak te voorzien van 2 implantaten. Wij moesten daar om 13.00uur al zijn. Er moest bloed worden geprikt.......en om 14.00uur een Anti-Antibiotica profylaxe. Om 15.00uur werd de verdoving "gezet"en om 15.10 zijn de tandartsen begonnen met hun werk. Ik moet zeggen dat er een prima rustige sfeer hing en ik mocht in het hoekje van de OK zitten. Uiteraard wel met de nodige "voorbehoedsmiddelen" aan. Voor Willem was dat een prima en veilig gevoel. Ik voelde mij ook echt zo een waakhond.....Na 40 min. zat alles erin.....ongelofelijk wat ging dat snel. Willem heeft zich prima gehouden en wilde zelfs "nog even Groningen in "nu dat leek mij niet zo een goed plan. Thuisgekomen Willem in een "schoon"bed gelegd met 1000 mg PCM . De napijn viel mee, ja, ik ken het gevoel, net of je een behoorlijke kneuzing aan je kaak hebt. Of iemand er een behoorlijke tik op heeft gegeven. Blij dat alles achter de rug is. Lang leve de paracetamol!
Op naar de afwerking hiervan over een maand of 3. Ik had woensdag nachtdienst en donderdagmorgen stond er, zoals altijd, weer heerlijk ontbijt op mij te wachten. Willem aan de Brinta , sapjes, en andere gezonde vloeibare dingen. Vandaag is het vrijdag. Zo een avonddienst en morgen een dagdienst. Zondag even niets...hopelijk kan ik dan de tuin even in om de grond klaar te maken voor de tuinbonen en sperziebonen. Ook heb ik weer raapstelen zaad gekocht. Nu maar blijven hopen op lekker weer.........

Geen opmerkingen: