vrijdag 2 september 2011

augustus/september

Een nieuwe dag........even een kleine terugblik.....Al met al was week 34 erg geslaagd. Het weer was redelijk, niet veel regen en de kinderen hebben zich prima vermaakt. Ook vond ik het heerlijk dat ze zo dichtbij waren. Ja dat mis ik toch wel. Maar we zijn er zo dus dat is nooit een probleem. Nog even en dan komt Eline zelf met de trein. Op dat moment verheug ik mij, dat ze zegt "oma kan je mij om 11.30 ophalen in Beilen?".....De donderdag hebben wij gegeten in Diever in een pannenkoekenhuis...heerlijk......


Zoals jullie zien lust Lieke ook pannenkoeken.
Vrijdag zijn ze weer naar huis gegaan en heb ik de hele zooi opgeruimd en gewassen. Einde van dit jaar hoop ik 60 jaar te worden en zijn wij alweer 10 jaar getrouwd. Even kijken hoe wij dat gaan vieren. 
Willem heeft zijn "tanden terug"en ik moet zeggen het staat prachtig en hij is er erg blij mee. Minder blij zijn wij met Ziggo. 12 september gaan wij overstappen naar de KPN en toen vond Ziggo het nodig de telefoon al per 24 augustus af te sluiten. Willem was behoorlijk boos en dan druk ik mij nog zachtjes uit. Gelukkig heeft Willem de vaste lijn doorgeschakeld naar mijn mobiel...maar ik bedoel maar...waardeloos. Ook de fax doet het niet meer. TV en internet hebben wij nog wel......binnenkort krijgen jullie dus een nieuw e-mailadres.

Ja, ja, de tuin is een grote werkplaats. De "pukkel" de aanbouw, waar de w.c wasmachine en douche staan is afgebroken. Er komt een nieuw stuk bij en qua ruimte gaan wij er behoorlijk op vooruit. Evne doorbijten dus...De douche en toilet staat onder het prieeltje...het geeft het echte "kampeergevoel".....Mooie gelegenheid om weer eens goed de bezem door het huis te halen. Afwassen doen we weer met de hand en op de plaats van de afwasmachine staat nu de wasmachine.
Zie boven....lieve kleurtjes toch? De zomerbrief is klaar en gaat dit weekend op de post en op de mail.......
Het huis van Wim is leeg....wat is Marieke daar blij over.....vreselijk wat had hij een spullen....Ik zal het mijn kinderen niet aandoen, hoop ik. Goed lieve mensen in ga vanavond weer werken en morgenavond ook. Ik moet behoorlijk wat diensten inhalen van week 34 en daarbij is het nogsteeds vakantie tijd.  De hanen zijn terug...en Titia en Martin hebben er ook één geadopteerd. Binnenkort 3 hennen ophalen en hopen dat zij aan elkaar kunnen wennen.........Liefs, Karin

Geen opmerkingen: