zondag 8 juli 2012

Herrie in ....het kippenhok.....

Het is vandaag.....8 juli 2012
Even een korte terug blik op de week.....
Zondag 1 juli de kippen `omgeruild`..........voor echte boerderij kippen!

 Maandag naar de mondhygiëniste in Rolde en Willem naar zijn eerste bijeenkomst in het UMCG. Dinsdag vergaderen en een nachtdienst. Soms heb je bedrijvige nachten en deze nacht was zo een nacht.  Woensdag heerlijk geslapen. Donderdag vol goede moed naar mijn werk. Willem was in het UMCG.  Ik vertrek altijd ruim op tijd want ik heb een hekel aan te laat komen. Onderweg belde ik Kirsten nog even voor het laatste nieuws.

 Op de A28 brak echter het noodweer los en met een snelheid van 30 km per uur dook ik dichtbij Hoogeveen onder het viaduct een kleine vijver in. Later werd dat een riante vijver heb ik gehoord. Ook de straat naar het ziekenhuis toe was veranderd in een meertje met golfslagbad. De geur was echter anders..... "als ik maar blijf rijden"waren mijn gedachten`.......Nee echt relaxed was het niet, het tegen deel. Eenmaal bij het ziekenhuis aangekomen naar binnen gehold. Een collega riep mij al om door de SEH deur naar binnen te komen.....ik was zeiknat en sopte in mijn schoenen.......Nee, het waren spannende momenten......winkels en huizen onder gelopen........Hulde aan onze Peugeot 107 die het prima heeft doorstaan.....het scheelde een wasbeurt zullen we maar denken. Vrijdag om 10.15 moest ik in het ziekenhuis zijn om nog een implantaat in de bovenkaak te laten plaatsten. Hopelijk gaat dit de oplossing bieden. Willem, de schat,  mocht en wilde mee naar de behandelkamer in. Hij was even bang dat de naald er aan de voorkant uit zou komen...ik moet zeggen het waren nare prikken....zelden zo een nare prikken gehad......Na een kwartier kwam `mijn kaakchirurgie `en zijn ze begonnen met snijden, boren en hechten....Vak mensen en bijzonder betrokken.....Het Martini ziekenhuis is echt geweldig! Ik kan het een ieder aanraden! Na dit gebeuren nog even de stad ingegaan...ik had een zak met ijs bij mij........ bij de MAKRO iets gegeten, voor mij was dat soep.........want echt kauwen mag ik de komende weken niet. Mijn gezicht is niet opgezet en de napijn viel wederom heel erg mee. Alleen hoofdpijn....hoofdpijn...maar dat komt omdat het lichaam al die troep van de verdoving moet afvoeren, tenminste dat denk ik. Zaterdag een hapje en een drankje in een zonnige tuin met Martin en Titia. Zondag lekker laat op gestaan en nu regent het en zitten wij op onze kamers wat achterstallige post weg te werken. Dit was het voor deze week........

4 opmerkingen:

Anoniem zei

uit het leven gegrepen......

KARIN zei

dank mijn trouwe fan

Ans Dijkman zei

Ja zeker, Willem en Karin, weer een mooi stukje....ook heel leuk dat filmpje, ben blij voor je dat het goed gegaan is met je kaak Karin.

KARIN zei

ja ja het houdt mij van en op de straat.......