donderdag 25 oktober 2012

Donderdag 25/10/2012

Het is vandaag..... Woensdag zijn Hans en Sonja geweest....Sonja en ik zijn naar Emmen geweest want ik heb nog steeds geen nieuwe "stevige schoenen".....het is zo geëindigd ...Sonja heeft schoenen ik niet.........Bedankt voor het aan komen...heb dat zeer gewaardeerd~! Er gebeuren veel verdrietige dingen om ons heen en het is dan een kunst om je hoofd helder te houden. Ik wens een aantal mensen heel veel sterkte!
Zo vandaag, vrijdag,  is de dag.......Even mijn spullen pakken en op nar mijn nieuwe knie die ligt te wachten in het ziekenhuis....Een op maat op gemaakte knie...we zullen het zien. Voorlopig even rustig aan doen dus...De kippen hebben juist deze tijd uitgekozen om kalk poten te gaan ontwikkelen, althans 1 kip........gelukkig gaan Titia en Martin morgen mijn hok ontsmetten en de kippen behandelen.......ik zag mijn geest al dwalen over de heide velden........Ik zal vragen of Willem een foto wil maken van de kip in verband...nu een kop koffie en dan weg...Willem pikt de auto op wanneer hij uit Groningen komt. Voor een ieder die denkt...wat zielig gaat zij alleen naar de "slachtbank"...het is een bewuste keuze van mij om alleen te gaan. Ik vind het veel fijner dat wanneer ik de eerste gesprekken achter de rug heb, hij komt. Tot gauw........liefs

1 opmerking:

Anoniem zei

op naar nieuwe uitdagingen!