donderdag 6 februari 2014

ditjes en datjes

En zo gaan de dagen om......werken....koken....eten....uit eten gaan....naar Groningen......naar Assen.......naar het bos......In de tuin zingt één vogel....volgens mij is dat de dirigent van het zangkoor de "zangnootjes"die in de lente en zomer regelmatig zangconcerten organiseert. De leden zijn echter nog niet aanwezig...maar één ding moet ik hem nageven "hij blijft het proberen". De kippen leggen nog regelmatig een ei waarvoor ik ze "de hemel"inprijs. Ik geef het je te doen........Bikkels die kippen!
Het bos laat nog steeds zien dat de "zwakke broeders"het onder spit hebben gedolven.Toch zijn het mooie plaatsjes. 
Willem en ik hebben een stukje gelopen bij Dwingeloo.....het was heerlijk weer. Maandag 27 januari dus voor een echo geweest en voor bloedprikken. Alles is goed.......de waarden van de leverfunktie was zelfs naar de beneden gegaan. Eerder was hij iets verhoogd maar nu dus aan het dalen.  ook de cholesterol was mooi in evenwicht. Kijk daar doe ik het voor! Ik kook echt altijd bewust en drink met mate en er zijn ook dagen in dat ik geen wijn drink. 
Vrijdag 31 januari heb ik gekookt voor Titia en Martin, altijd dankbare slachtoffers... Ik had een stoofpotje gemaakt met Beerenburg. Het was aan de ruime kant dus gevraagd of Titia en Martin wilde helpen opeten en "vreemd genoeg", vinden zij dat nooit een bezwaar! Een lekkere appelbol toe en klaar was Karin!
Bij de supermarkt kwam ik in gesprek met een dame. Het was een gesprek "over elkaars"boodschappen...ik zei zo "van wij moeten een eetklub oprichten" .....nu dat gaan wij dus doen!Aangezien zij ook erg veel aan haar hoofd heeft zal het niet iedere week of maand zijn...maar het begin is er....ik houd jullie op de hoogte! Trouwens de dame in kwestie kwam ook uit de randstad en dat schept een band....
Dit is Willem aan het wandelen, stoer he?.......zijn rode scootmobiel komt eraan...Dat zal voor Willem betekenen dat hij minder afhankelijk wordt van mij en dat wij nu weer eens samen naar de stad kunnen gaan en kunnen wandelen...kijken of ik hem bij kan houden. Op de CHD is het zomer rooster bekend, ik hoor jullie denken...nu al...ja nu al want met een grote groep mensen is het een behoorlijk gepuzzel! Ik heb veel nachten gekregen......iets wat ik uiteraard niet erg vind. Lieve mensen ik ga naar Hoogeveen voor een avonddienst! Tot gauw!



prachtige muziek!!!!!!!

Geen opmerkingen: