zondag 6 februari 2011



Een nieuwe dag........Zondag, rustdag...Na een week vrij weer achter mijn computer. Afgelopen donderdag naar Joan Staal toe gegaan om daar nog een aantal dingen te regelen. De volgende dag de stad ingegaan. Mijn moeder zou zeggen "lekker snerten".....Of het nu bogriaans is of vermeeriaans....Willem kent het woord niet. na de welbekende kop koffie bij Vroom naar Jos Schimmer geweest die nu zijn andere heup heeft gebroken en nu weer mag revalideren in het ziekenhuis. Hij is behoorlijk van de kaart...triest. Wouter was niet in Haarlem helaas, tenminste dat zei hij........Afspraken nakomen blijft moeilijk voor hem. Dat gaat hem zeker opbreken want hij doet dat niet alleen bij mij. Het is en blijft je kind en daar wil je toch het beste voor, echter hij is 23 jaar dus mag hij zijn eigen fouten maken maar toch blijft het pijn doen. Vrijdagavond heerlijk bij Kirsten gegeten en daarna, na de avondspits, naar huis. Het stormde behoorlijk en ik kwam bekaf thuis. Maar daar wachte Willem op mij met een glaasje wijn en zijn aanwezigheid. Eline zou eerst met mij mee gaan maar omdat zij naar haar nieuwe school ging kijken, zou het erg laat worden.
Vanmorgen een uur gelopen in het Elperbos, er stond een mooi stuk in het "Dagblad van het Noorden" over dat (productie) bos. Willem kwam die journalist tegen met de boswachter tijdens één van zijn wandelingen met zijn fysiotherapeut. Wat is Drenthe toch mooi...en wat een rust. Morgen weer aan de slag. Gelukkig ga ik altijd met plezier naar mijn werk. Tot mail......

Geen opmerkingen: