zaterdag 12 februari 2011

Licht......Lente.........graag.....



Een nieuwe dag........Het leven gaat door......donderdag zijn wij naar Haarlem afgereisd want Jos Schimmer ...dat zat mij niet lekker. Ook is op donderdag Martijn vrij en is Wouter "aanspreekbaar". Martijn bezocht. Zijn huis begint echt "vorm"te krijgen. Een prachtige keuken is iets waar je in de huiskamer niet om heen kan. Bij Martijn koffie gedronken. Mees en Fee zijn behoorlijk gegroeid. Ook het taal gebruik van Fee is met sprongen vooruit gegaan. Na Martijn ben ik naar Jos gegaan die ontzettend blij was mij te zien. Hij heeft het zwaar. Kan nog zowat niets en voor zijn creatieve geest is dit met recht een kwelling. Wel lag nu zijn schetsboek klaar want hij wil weer beginnen met tekenen. Het is wat wanneer je lichaam je in de steek laat. Gelukkig was Jos behoorlijk helder. Na mijn bezoek aan Jos met Wouter gebeld die uiteraard geen tijd had. Maakt mij wel verdrietig dat hij zich zo slecht aan afspraken houdt. "Veel beloven, weinig geven"......maar die "gek"ben ik niet. Gegeten in "de Ark"en toen weer naar huis, zonder Wouter gezien te hebben. De poezen waren enigszins verrast dat zij nog eten kregen. Mijn bed voelde heel goed en ik ben als een blok in slaapt gevallen. Vandaag rustig aan gedaan. Straks een nachtdienst. Volgende week proberen wat rust te vinden. Dinsdag naar de cardioloog. Willem en ik hebben wat vragen over een aantal dingen. Ik verlang naar wat meer licht en wat meer zon....Wim Kirsten en Titia zijn binnenkort jarig. Goed ik ga mijn soep afmaken.........

Geen opmerkingen: