woensdag 16 februari 2011

februari

Een nieuwe dag........Gisteren naar het UMCG geweest. Willem moest voor zijn half jaarlijkse controle. Echt vrolijk word ik daar nooit van. Er is weinig nieuws onder de zon.....ja zijn ICD moet worden vervangen maar daar heeft de cardioloog niets mee te maken. Ja, of Willem mee wilde doen met een onderzoek. Mijn bezwaren? dat zag de goede man niet zo waarop ik zei " Ik begrijp dat Willem een goed proef konijn was maar wel mijn man". Gaarna geen onnodige risico's........na een paar uur was ik weer aardig bij getrokken. Als afsluiting bij de vietnamees gegeten. Morgen toch maar een avonddienst doen voor mijn collega die op een spannende uitslag zit te wachten. Dan moet je niet op een spoedpost werken waar zoveel van je gevraagd wordt. Anita, sterkte!!! Vanavond gekookt voor Joan en Johan. Lekker vis in de römertopf. Nu naar bed..........morgen verder met de belasting. Wim is morgen jarig en Kirsten zaterdag.......

Geen opmerkingen: