vrijdag 25 februari 2011

Gisteren en vandaag


Een nieuwe dag........Gisteren zijn Willem en ik naar Den-Haag geweest. De website van het Open archief werd overgedragen aan het Nationaal archief en aangezien op de website ook een aantal stukken tekst van mij op stonden werd ik, werden wij, uitgenodigd om bij de overdracht te zijn. Het was een indrukwekkende overdracht. Een aantal goede sprekers en na afloop een borrel en een "vette"hap. Daarna zijn wij naar mijn neef in Den-Haag gegaan waar wij zeer hartelijk werden ontvangen. Jack is de zoon van de zuster van mijn vader...volgen jullie het nog? Hij is getrouwd met een turkse en zoals ik al stiekem hoopte....had zij een heerlijke maaltijd op tafel gezet......recept gekregen zal dat vannacht op mijn blog zetten. Wij waren rond middernacht thuis. De katten zaten braaf te wachten op hun eten.
Vandaag.
Vandaag in de brievenbus een heleboel kaarten...ik dacht...waarschijnlijk is de buurvrouw jarig en verkeerd bezorgt ....maar nee hoor...allemaal kaarten uit IJmuiden.....van de kleinkinderen.......daarop allerlei "dreigementen" dat zij de boel hier onveilig gaan maken........komen helpen met het kippenhok....Nou ....kom maar op hoor!!!!!Ik stuur hen ook met enige regelmaat kaarten en die doen zij dan, als het goed is, in een boek. Ontzettend leuk......Zo leuk al die kaarten met daarop" Aan oma van de kippen".......Ik ga ook maar een boek kopen om ze te bewaren! Dank jullie wel!!!!!!!heel lief en fijn......Oma van de kippen gaat nu 3 nachtdiensten doen.......tot gauw.........

Geen opmerkingen: