dinsdag 26 juli 2011

Het leven

Een nieuwe dag........Na een drukke week vol geregel en heen en weer rijdne naar het westen is alles achter de rug. De herdenkingsbijeenkomst van Wim is geweest en er waren zo een 60 mensen. Naast veel muziek ook de nodige herinneringen.....Veel mensen "van toen "gezien....Regiena, Frans, Pietje, Kees-Jan, John een kleine greep.Heel blij was ik ook dat Kirsten en Wouter er waren.Willem, mijn Willem , heeft mij geholpen en was mijn steun en toe verlaat. Al met al denk ik dat Wim trots zou zijn op zijn dochter en haar vriend. Gust en Marja vertelden een mooi verhaal over Wim. Alles was goed geregeld en ik ben blij dat ik daar mee kon helpen. Klinkt allemaal redelijk en gemakkelijk  maar mijn botten zijn moe. Mijn hoofd verdrietig.


Vandaag dus maar even in de tuin gewerkt tussen de druilerige regen door. Onkruid "schiet de pan uit"...raapstelen weer verregend, de kat ligt op het gezaaide goed onder het net.....niet te geloven....De kippen waren blij dat wij er waren. trouwens de katten ook. Ik hoorde ze denken "he he daar zijn ze weer"..maar laten we eerlijk zijn in de natuur krijgen zij ook niet geregeld eten en alle 3 zijn het "beste jagers"......Het kippenhok schoon gemaakt...een zak water voor de vliegen erin gehangen klaar is kees. Nadat ik het hok uit was gingen alle kippen ter controle naar boven om te kijken of het goed was gedaan...ze zijn zo nieuwsgierig.....Vanavond weer werken en woensdagnacht ook dienst. Goed dit was het even uit een regenachtig Drenthe...maar ik denk maar zo alles wat nuv alt kan niet vallen in week 34 wanneer Kirsten Mies en de kinderen er zijn...toch?????

Geen opmerkingen: