woensdag 20 juli 2011

Triest bericht

Een nieuwe dag........De NS... daar begon het mee. Ik wilde afgelopen woensdag naar de bespreking die zou worden gehouden in het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk Deze bespreking zou gaan over Wim Ferwerda.... Aangezien ik niet echt in staat was om weer heen en weer te rijden, ik had een stevige bronchitis,  dacht ik "kom ik neem de trein" Ik heb tenslotte een voordeel uren kaart.  Ik had het kunnen weten...Verder van Amersfoort ben ik niet gekomen. Er was een grote sein/wissel storing. Met mijn zieke hoofd liep ik enigszins geïrriteerd op het station....Die stomme NS....Reizen met de chipkaart...want je wil toch met de tijd meegaan niet waar? Besloten om de bespreking niet bij te wonen, ik zou het nooit halen,  dus maar weer naar huis gegaan. Moest ik nu uitchecken of niet? De conducteur zei van niet.  Weer de trein in, waar een vriendelijke doch zeer "plichtsgetrouwe"conducteur mij bestempelde als "zwart rijder"  en dat hij mij maar op mijn mooie blauwe ogen moest geloven dat ik echt rechtsomkeer had gemaakt omdat er storing was"... communicatie......
De " goede" man wel meteen verteld dat ik BRUINE ogen had en ja ze waren mooi.......Thuis gekomen meteen de NS gebeld met de mededeling dat ik mijn geld terug wilde..er was € 10.00 afgeschreven voor...niets.....Ik stond gespannen als een boog.......De mevrouw aan de telefoon maakte de verkeerde opmerkingen en ik barstte in huilen uit....gewoon van woede onmacht.....Goed ik krijg mijn geld terug.
 Ramp 2. De mast bij Hoge Smilde brak af door een brand....geen telefoon verbinding mobiel en Ziggo....?.wij konden dus niet gebeld worden maar uiteraard lag dat niet aan Ziggo.
Hoe wij daar achter kwamen? Zondagmorgen aan het werk op de huisartsen spoeddienst....Marieke, dochter van Wim,  belde en was dolblij dat zij mij eindelijk te pakken had....Het ging niet goed met haar vader en zij betwijfelde of hij de nacht nog wel zou halen. Mijn hart sloeg over......Gelukkig wilde een collega mijn dienst overnemen en Willem en ik  zijn naar Beverwijk gegaan waar Wim in het ziekenhuis lag. Wat daarna gebeurde is te privé om hier te vermelden.

WIM IS OVERLEDEN.

Maandag 25 juli 2011  is de uitvaart die ik ga verzorgen. Mijn soulmate, mijn oudste vriend is er niet meer en ik kan jullie niet vertellen hoe leeg dat voelt. In en in verdrietig voel ik mij.
Kijk voor meer informatie op de link die ik hier bij sluit.
Liefs,



www.wimferwerda.condoleanceregister.com

Geen opmerkingen: