vrijdag 8 juli 2011

orgelconcert

Een nieuwe dag........Al eerder was ik bij de huisarts geweest, maar een orgelconcert in mijn longen deed mij vroeg naar de huisarts gaan. Een bronchitis en gewapend met medicijnen naar huis gegaan,. De hele dag in mijn bed gelegen...geslapen...ik voel mij nu iets beter. Tja Willem heeft dezelfde medicijnen alleen nog een inhaler erbij.......Even rustig aan doen...zie ik daar een paar wenkbrauwen fronsen? Karin rustig aan doen? Ja zeker ik moet wel. Lichaam en geest zijn duidelijk één. Voor Hans en Sonja was het risico te groot om morgen naar ons toe te komen...al dat gehoest en geproest....jammer maar lieve schone zus...ik loop, wij lopen, niet weg! Nu weer vroeg naar bed.Ja ja want ik mocht vannacht niet werken en dus slaap ik en waak ik niet over een deel van Drenthe.....ik waak over Willem de katten kippen en alle vogels..... Liefs

Geen opmerkingen: