donderdag 6 september 2012

september.....

Het is vandaag.....
Wanneer je buiten komt, is het behaaglijk weer....de zon schijnt maar de lucht ruikt al een beetje naar de herfst. Hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet, maar zelfs bij een simpele afwijking van het normale bospad, krijg ik het al voor elkaar mijn fiets niet meer te kunnen vinden.....vreselijk. Ik moest denken aan een voorval met "een fiets in de Hout" en besefte hoe gelukkig ik met Willem ben. Vandaag dus  even een stukje op de hei gelopen dichtbij onze oude adres op de Steffensberg.
Willem is naar Groningen en ik ga hem zo halen. Normaal gaat hij met de taxi maar hij moet nu ook nog naar de poli hartfalen......Straks even wat eten in Groningen, het is tenslotte vakantie voor mij nietwaar?
 1 september was EB jarig...een kaartje gestuurd...2 september Trees en Frieda............Het is mooi weer dus wij hebben de tuin voor een deel aangepakt., winter klaar maken. 5 september naar de orthopeed geweest en besproken hoe alles zal gaan verlopen, als het goed is. Aan de linker knie wordt even niets gedaan. Binnenkort een MRI va mijn R/knie, heup en enkel dan wordt er een knieprothese gemaakt op maat. Dit schijnt toch wel beter te zijn. Ik had de keus dus......Omdat ik geen achterste kruisband heb schijnen ze iets extra's te doen...we zien het wel. Het geheel zal zich gaan afspelen eind oktober.
11 september meer duidelijkheid over het vervangen van Willem zijn ICD en pacemaker. Er moet ook een nieuwe draad "worden getrokken"dus wanneer het tegen zit mag hij dan weer 2 maanden geen auto rijden. Voorlopig is het nog prachtig weer en genieten wij volop van het natuurschoon.,........Wouter heeft een etage gevonden samen met Floor...hij is ontzettend blij......Morgen wordt mijn oudste zoon Mike 40 jaar.....ik heb hem 3 boeken levensgeschiedenis gestuurd plus een DVD en een puzzel........met een passende tekst erbij maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gedacht.......

Passen..meten...knippen en plakken..........,.


 Ik ben die boeken ook voor Kirsten en Wouter aan het maken. Goed...dit meisje gaat even nog wat opruimen en dan naar Groningen toe. Liefs.......

Huisvlijt....afwasmachine proof........

Geen opmerkingen: