maandag 5 augustus 2013

Zomerzon in Westerbork

Vandaag is het 5 augustus 2013. Het zijn nog steeds warme dagen. De afgelopen dagen veel gewerkt want het "zomerrooster"is nog steeds van kracht. Vandaag komen Kirsten, Mies, Eline, Nikki, Julia, Jarno en Lieke naar Drenthe.De vriend van een collega met een vakantiehuisje op hun vakantiecentrum was zo lief voor een midweek een speciale prijs te vragen! Top.........Ik ga er zo heen om alvast het één en ander te regelen zoals bedden en wat "voedsel". Willem heeft het de afgelopen dagen zwaar. Het is warm en het maakt dat zijn hart nog meer krijgt te verduren......
Straks ga ik een avonddienst doen en morgen ook. Dan 2 dagen geen C.H.D. en daarna de nacht in. 
De knoflook die ik had gepland is prachtig geworden...ik zal er een foto van maken. Nu moeten de Siepels (uien) er nog uit. Regelmatig pluk ik vruchten uit de tuin, tenminste, wanneer de vogels mij niet voor zijn geweest zoals laatst. De tomaten "gaan uit hun tomatendak" en ook de kruiden bloeien volop. De slakken hebben genoten van mijn tuinbonen.......Je ziet, ik zorg voor alle dieren in de tuin. Of ik daar altijd blij mee ben? nee dus. Laatst zijn Joan en Johan wezen eten...gewoon simpel deze keer, pasta, maar het gaat om het idee...Heerlijke honing gekocht van een collega op de S.E.H. Hij heeft zelf honingbijen, dus hoe zuiver wilt u het hebben. Ine en haar vriend hebben hier laatst geluncht.  Ik had heerlijk warm brood met van alles erbij, maar vooral veel fruit.
 Lieve mensen met een filmpje ga ik deze keer afsluiten, maar het goede filmpje lukt helaas even niet.....Ik moet nu echt weg...volgende keer echt beter!

Geen opmerkingen: