maandag 9 september 2013

Ik ruik de herfst

Ik ruik wanneer ik s'morgens naar buiten ga de herfst. De geur van natheid en rottende bladeren.
De zon straalt niet meer, mijn moeder zou zeggen het is een "waterig zonnetje meid".

Aan de ene kant geeft de herfst een gevoel van gezelligheid...kaarsjes en warmte in huis.
Aan de andere kant geeft het ook wel weer een triest gevoel.
De zomer is over en de "witte wieven"duiken steeds vaker op wanneer ik in de avond of in de nacht naar mijn werk rij. ( kijk maar eens op internet).

 Op mijn werk hangt alweer een roosterblaadje waarop wij mogen invullen wie op welke feestdagen evt wil werken. Mij maakt het nooit zoveel uit.........alleen liever niet de nacht voor mijn verjaardag. Wij zien het wel. De afgelopen dagen wat diensten gehad.

 Het weekend heerlijk vrij......zalig..het weer was behoorlijk nat. Toch  samen met Joan en Johan gebarbecued in de tuin onder het prieeltje. Lekker de open haard aan.
lijkt wel of de witte wieven  op visite zijn....... ik bedoel uiteraard de licht inval en niet mijn gasten.


De kwaliteit van deze foto's laten veel te wensen over maar dat moeten jullie mij deze keer maar vergeven.


Julia is lelijk gevallen met haar "space scooter". Nu hoor ik jullie al denken "wat is een space scooter? zie hieronder...en ze gaan bere hard.
Kirsten stuurde mij een foto die ik jullie niet wil "onthouden".....
Ik bedoel maar.........die dingen gaan wel 15 kilometer per uur...na de trampoline ongelukken zie ik de nu de volgende stroom ongelukken al op de huisartsen spoed post komen......Knie en pols beschermers lijken mij dus niet overbodig en zelfs een helm lijkt mij zeer aan te raden.
7 september werd mijn oudste zoon alweer 41 jaar..........
Hij, Mike, is dat lieve gezichtje naast dat ondeugende lachende gezichtje van Kirsten.

 Willem doet ontzettend zijn best op positief te blijven en stelt steeds zijn grenzen bij "in zijn kunnen". 

Vandaag ben ik  toch maar even naar de huisarts gegaan...ik loop soms kreupel van de pijn in mijn heup...nu het bleek dus het piriformis syndroom te zijn, gelukkig dus niet mijn heup....Het gaat al beter net zoals wanneer je naar de tandarts moet......en je kiespijn alweer weg is.......Goed, nu ga ik 2 nachtdiensten doen.
Wouter wil eind september met Floor op de fiets naar Westerbork komen...nu wij zien het wel ze zijn van harte welkom....... Lieve mensen geniet van de herfst.............tot gauw.

Geen opmerkingen: