woensdag 3 juni 2015

3 juni 2015

Vandaag zou Willem 65 jaar zijn geworden.Hij wilde graag een tuinfeest geven...nu dat vond ik te ver gaan. Samen met Joan en Johan Titia en Martin Marij, Ria, Joan en ik hebben wij in de tuin onder het genot van een glas  "wat vlees en vis op  het vuur gegooid." Getoost op het leven.
Het was vreemd en gezellig. Wij hebben herinneringen opgehaald en een ieder heeft uitgelegd hoe wij met elkaar in contact zijn gekomen. Vreemd genoeg, hoezo vreemd, had de dood er veel mee te maken. Ik werd er verlegen van. Verlegen over de lieve woorden. Ik dank jullie daarvoor. Van Angele een lieve kaart gekregen. Ook van een collega kreeg ik een lieve kart, dank je wel Greet!Wouter belde en  het ontroerde mij dat hij aan mij dacht en dat er in Haarlem een kaarsje voor hem brand. Later een goed gesprek gehad met Kirsten. Over de ontreddering gesproken. Ook Evelien de zus van Willem heeft mij niet vergeten......dank...wat heb ik aan haar veel steun! Van de kinderen van Willem niets gehoord en dat doet heel veel pijn.
Ine stuurde een lief berichtje en dat alles deed mij heel erg veel goed. Maandag ga ik de as van Willem ophalen en daarna naar Heemstede. Maandagavond ga ik met Wouter eten in de ark.  Woensdag naar Utrecht om een mooie urn uit te zoeken. Ik hoop dat Kirsten mee kan gaan.
Al met al zijn het heftige dagen. Lieve mensen...geniet van het leven!
juni 2014.

Geen opmerkingen: