woensdag 14 december 2011

10 jaar getrouwd 10 mensen

Het is vandaag.....
Gisteren zijn wij met 10 mensen gaan eten in de Ark, in Haarlem. Het was heel gezellig een ieder was blij elkaar weer te zien. Floor kon helaas niet komen maar die zien wij wel een volgende keer. Kirsten genoot van haar biefstuk , Michel van zijn "duveltjes"Willem van zijn zoon, Martijn en zo waren er nog een aantal mensen  Sonja, Hans, Wouter, Eric B, Ine Allemaal mensen die een bepaald plekje in ons hart innemen. Grote afwezige was Wim. Ik had voor een ieder een persoonlijk briefje gemaakt met een Boeddha uit "eigen collectie"want een boeddha moet je krijgen.   Wij waren rond 0.30 uur thuis en Eric denk ik een half uurtje later. Vanmorgen brood gebakken en nu aan het opruimen. Nog een paar dagen vrij van werk. De verbouwing loopt op zijn einde. Vandaag is de deur nog wat geschaafd....al met al heeft het heel lang geduurd. Willem is behoorlijk aan het afvallen. Na zijn ziekenhuis opname is het gewicht zeker al met 10kg gedaald. Broeken zakken spontaan van zijn.........iets wat soms hilarische plaatjes oplevert. Willem kan dus nu oprecht zeggen "daar zakt mijn broek van af".

overzicht

Sonja, mijn "schone zus"

zoon en moeder
Je raad al wat Wouter zegt "Kirsten houdt op met dat stomme gedoe"......
"Mam, je gaat steeds meer op oma lijken"...ja Kirs ik weet het maar jij lijkt ook op...........

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi mam,

Het was erg lekker gisteren en ook erg gezellig. Michel heeft het ook erg gezellig gehad en idd lekker duveltje gedronken wat hij zelf ook is hihihihihi

Liefs Kirsten

Anoniem zei

hoi Karin,een gezellig gezelschap lijkt mij zo en lekker smikkelen.Je zou er trek van krijgen.En een ieder heeft plezier en naar z'n zin zo te zin.
Groetjes Gré