donderdag 20 september 2012

Willem en zo.....

Het is vandaag.....

Na de korte vakantie begon maandag 10 september weer met een avonddienst. Dinsdag de vakgroep en meteen door naar het UMCG want Willem moest naar de ICD/pacemaker controle en daarna naar dokter, pardon Prof.Voors. De laatste tijd heeft Willem het benauwd, zijn energie voor zover aanwezig, was nu helemaal tot onder het vriespunt gezakt....De cardioloog vond ook dat Willem tegen een opname "aanhing", maar eerst nog even proberen met medicijnen het vocht te laten aflopen...Dinsdagnacht nachtdienst en woensdag wat bij getrokken. Donderdag wat gefröbeld en vrijdag moest ik naar Assen om een MRI te laten maken voor mijn nieuwe knie. De scan gaat naar Amerika, daar wordt een mal gemaakt die vervolgens weer naar België gaat, daar wordt hij gemaakt en in Assen wordt hij erin gezet......Zaterdag weer een nacht en Zondag bij Titia en Martin gegeten.

Gewapend met 3 vissen en mijn rookpan naar de Steffensberg. Gezellig gegeten en eindelijk weer wat bij gepraat.. Maandag 17 september moest ik al om 09.00 uur bij de tandheelkunde zijn in Groningen, maar voor die tijd toch even een briefje afgegeven bij mijn huisarts dat het zo echt niet langer ging met Willem. De huisarts heeft meteen actie ondernomen en beiden belden Willem met de mededing dat hij zou worden opgenomen. Maandagavond belde Wout die op een vreselijke manier zijn hand heeft verbrandt.......vanuit de post van alles geregeld.....wat was hij in paniek. Wel heeft dit er nu voor gezorgd dat een aantal dingen nu met spoed geregeld gaan worden. Zo zie je maar, uit negatieve dingen komen meestal een heleboel positieve dingen......Na wat nachtdiensten en cursussen is het nu donderdag 20 september geworden en heb ik Willem achter gelaten in het UMCG  ( afd 1B)waar hij tot waarschijnlijk dinsdag of woensdag moet blijven. Hopelijk vervangen ze meteen het ICD, maar ik denk dat dat te "optimistisch is gedacht. Nu even het huis opruimen en dan zien we wel weer. Zaterdag overdag werken...ik heb nu dus even de tijd, deels, aan mezelf.


Net nog even bij Willem geweest.( 21.00) Hij is moe en kortademig. Nu maar hopen dat het infuus zijn werk gaat doen. Ik ga zo slapen....eerst een neut!

Adres Willem;
U.M.C.G.
Willem de Heer
Afd. 1B kamer 32
Postbus 11120
9700CC Groningen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed ziekenhuis!

Anoniem zei

het is afdeling cardiologie B1 kamer 32, ipv.Afd. 1B kamer 32.....

KARIN zei

je bent wel wakker he?